miércoles, 27 de febrero de 2013

Hi my name is Milton Diogo Pereira and I'm 12 years old and i live in Prats i Sansor and also going to the school of meadows and is very playful.I really like the music and Sport etc, teachers are so much fun. I have a cat that is says. Thursday morning's sell a group of Oxen, Montellà i Martinet schools do a week music and physical education and then the last half hour we blog and then we'll go to lunch





Hola em dic Milton Diogo Pereira i tinc 12 anys i visc a Prats i Sansor  i també vaig a l’escola de Prats i és molt divertida.
M’agrada molt el esport la música i etc , els professors són molt divertits. Tinc un gat que és diu Neu. Els dijous al de mati venen un grup d’escoles  de Lles, Montellà i Martinet fem una setmana música i educació física i després  la última mig hora fem bloc i després ens anem a dinar.







No hay comentarios:

Publicar un comentario

Tigres

A mi m’agrada els tigres perquè són molt monos suaus i divertits poden viure 20 anys i la seva alimentació es cérvols porcs i vaques i etc el tigre ve de la família feldis la cua del tigre li mesura 75-91. Pesen al voltant de 290 quilograms tenen entre 1-6 cadells. Les cries de tigre són cegues, pesen d'1 a 3 quilograms.